Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Högalids IF PRB

Påmeldingsnr: 2021
Kontaktperson: Henrik Reuterskiöld
Primær draktfarge: Hvit
Leder: Henrik Reuterskiöld
Jesper Olsson
Magnus Kilger
Högalids IF var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruten Högalids IF spilte också 7 andre lag i Pojkar Röd B (2005-2006). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Högalids IF begynte i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom Utveckling Vit, Bergs IK og Hovslätts IK.

Högalids IF tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 4:e plass i Pulje B. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot IBK Kungälv med 2-3. I finalen slo Linköping IBK Ungdom Utveckling Vit IBK Kungälv og vant dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd B (2005-2006).

Högalids kommer fra stockholm som ligger omtrent 97 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring stockholm kommer også tre andre klubber (Salems IF, Sköndals IK og Silverdals IF) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2020.

4 kamper spilt

Hilsener til Högalids IF