Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

IBF Ludvika HJ/PRA PRA

Påmeldingsnr: 2019
Kontaktperson: Thomas Gustafsson
Primær draktfarge: Svart
Leder: Thomas Gustafsson
Fredrik Persson
Gull! Vant hele Slutspel B! Gratulerer!
2. flest scorede mål per kamp blant lagene i HJ/PRA (3.4 stk)
2. flest scorede mål blant lagene i HJ/PRA (17 stk)
IBF Ludvika var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i HJ/Röd A.

Foruten IBF Ludvika spilte också 7 andre lag i HJ/Röd A. De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav IBF Ludvika PRA begynte i Pulje A sammen med Salems IF PRA, Linköping IBK Ungdom HJ Lag Vit og Linköping IBK Ungdom HJ Grå.

IBF Ludvika PRA tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 4:e plass i Pulje A. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Salems IF PRA med 7-0 i finalen. IBF Ludvika PRA vant altså Slutspel B i HJ/Röd A under Föreningspizzan Cup 2020.

IBF Ludvika kommer fra Ludvika som ligger omtrent 190 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles.

5 kamper spilt

Hilsener til IBF Ludvika