Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

IBF Ludvika HJ/PRA PRA

Tilmeldingsnummer: 2019
Kontakt person: Thomas Gustafsson
Hjemmebane trøje: Sort
Leder: Thomas Gustafsson
Fredrik Persson
Gold medal! Won the entire Slutspel B! Congratulations!
2:nd highest goal count per game among the teams in HJ/PRA (3.4)
2:nd highest goal count among the teams in HJ/PRA (17)
IBF Ludvika var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i HJ/Röd A.

Foruden IBF Ludvika spillede også 7 andre hold i HJ/Röd A. De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf IBF Ludvika PRA begyndte i Pulje A sammen med Salems IF PRA, Linköping IBK Ungdom HJ Lag Vit og Linköping IBK Ungdom HJ Grå.

IBF Ludvika PRA gik videre til Slutspel B, efter at de kom på 4.pladsen i Pulje A. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Salems IF PRA med 7-0 i finalen. IBF Ludvika PRA vandt altså Slutspel B i HJ/Röd A under Föreningspizzan Cup 2020.

IBF Ludvika kommer fra Ludvika, som ligger ca 190 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles.

Skriv en besked til IBF Ludvika