Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Linköping IBK Ungdom

Medals 2020:
(Slutspel A)
2022: 1 2021: 3
2022: 1 2021: 2
Medals 2020:
(Slutspel B)
2021: 3
2021: 1
Linköping IBK Ungdom var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med totalt 25 lag i 8 st av Föreningspizzan Cups alla 18 klasser. Tre lag tok seg til Finale i Slutspel A; HJ/Röd A HJ Lag Svart vant over Sköndals IK PRA med 3-0 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals, Pojkar Röd D (2007) P07:71 tapte mot Vimmerby IBK P-07med 4-6 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals og Pojkar Röd E/F PRE P07:77 tapte mot Kumla IBK PRE blåmed 1-5 vant over team_simple med match.away.goals-match.home.goals.

Linköping IBK Ungdom kommer fra  Linköping som ligger omtrent 260 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring  Linköping kommer også 8 andre klubber (Linköping P12/22 Södra, Ledberg IBF, Ledberg innebandy, Svinstadsjöns IF, Hjulsbro IK, Ekängens IF, Bergs IK og LIBK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2020.

Hilsener til Linköping IBK Ungdom