Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Ledberg innebandy PRB

Påmeldingsnr: 2026
Kontaktperson: Andreas Schylander
Primær draktfarge: Grønn
Leder: Andreas Schylander
Sam Pettersson
Pierre Ståhl
Jonas Jacobsson
Sølvmedalje for andreplassen i Slutspel A
3. flest scorede mål per kamp blant lagene i PRB (2.6 stk)
3. flest scorede mål blant lagene i PRB (13 stk)
Ledberg innebandy var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruten Ledberg innebandy spilte också 7 andre lag i Pojkar Röd B (2005-2006). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Ledberg innebandy begynte i Pulje A sammen med IBK Kungälv, Linköping IBK Ungdom Utveckling Svart og Katrineholms IBK.

Ledberg innebandy tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje A. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot Bergs IK med 0-3. Ledberg innebandy kom alltså på andre plass i PRB Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2020.

Ledberg innebandy kommer fra Linköping som ligger omtrent 260 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Linköping kommer også 8 andre klubber (Linköping P12/22 Södra, Linköping IBK Ungdom, Ledberg IBF, Svinstadsjöns IF, Hjulsbro IK, Ekängens IF, Bergs IK og LIBK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2020.

5 kamper spilt

Hilsener til Ledberg innebandy