Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Högalids IF PRB

Tilmeldingsnummer: 2021
Kontakt person: Henrik Reuterskiöld
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Henrik Reuterskiöld
Jesper Olsson
Magnus Kilger
Högalids IF var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruden Högalids IF spillede også 7 andre hold i Pojkar Röd B (2005-2006). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Högalids IF begyndte i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom Utveckling Vit, Bergs IK og Hovslätts IK.

Högalids IF gik videre til Slutspel B, efter at de var kommet på 4. pladsen i Pulje B. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod IBK Kungälv med 2-3. I finalen slog Linköping IBK Ungdom Utveckling Vit IBK Kungälv og vandt dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd B (2005-2006).

Högalids kommer fra stockholm, som ligger ca 97 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring stockholm kommer også tre andre klubber (Salems IF, Sköndals IK og Silverdals IF), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2020.

Skriv en besked til Högalids IF