Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Hovslätts IK PRB

Tilmeldingsnummer: 2003
Kontakt person: Anders Gezelius
Hjemmebane trøje: Rød
Leder: Anders Gezelius
Gustav Jarnegren
Hovslätts IK var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruden Hovslätts IK spillede også 7 andre hold i Pojkar Röd B (2005-2006). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Hovslätts IK begyndte i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom Utveckling Vit, Bergs IK og Högalids IF.

Hovslätts IK gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje B. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Ledberg innebandy med 1-3. I finalen slog Bergs IK Ledberg innebandy og vandt dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd B (2005-2006).

Hovslätts kommer fra Jönköping, som ligger ca 370 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Udover Hovslätts IK, kommer også klubben KFUM Jönköping fra området omkring Jönköping.

4 kampe spillet

Skriv en besked til Hovslätts IK