Bergs IK FRC

Kim Sundin
Albin Eklöf
Anna Levein
Bergs IK är en av 38 klubbar från Sverige som har lag som kommer spela under Föreningspizzan Cup 2024. De kommer delta med ett lag i Flickor Röd C (2011-2012).

Förutom Bergs IK kommer också 6 andra lag spela i Flickor Röd C (2011-2012). De är uppdelade i 2 olika grupper, varav Bergs IK börjar i Grupp B tillsammans med Ekeby IF vit, Hjulsbro IK F12 och Ledberg IBF Ledberg/Linköping IBK Ungdom.

Bergs kommer från Ljungsbro som ligger ungefär 12 km från Linköping, där Föreningspizzan Cup spelas. Från området kring Ljungsbro kommer också 7 andra klubbar (Vidingsjö Moif, Ledberg IBF, IBF Linköping, Linköping IBK Ungdom, Ekängens IF, IBK Åtvidaberg och Hjulsbro IK) som kommer att delta i Föreningspizzan Cup 2024.

Hälsningar till Bergs IK