Ekängens IF

Ekängens IF er en av 38 klubber fra Sverige som har lag som spiller i Föreningspizzan Cup 2024.

Ekängens IF har dessuten spilt i Föreningspizzan Cup tidligere. Under Föreningspizzan Cup 2023 hadde Ekängens to lag som spilte i Pojkar Blå B (2013) respektive Pojkar Röd D (2010). Da tok laget seg i Pojkar Röd D (2010) til 1/4 Finalen i Slutspel B, men tapte den mot Jönköpings IK 2 med 1-2.

Ekängens kommer fra  Linköping som ligger omtrent 6 km fra Linköping, der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring  Linköping kommer også 8 andre klubber (Vidingsjö Moif, Ledberg IBF, IBF Linköping, Linköping IBK Ungdom, IBK Åtvidaberg, Bergs IK, Rimforsa IF og Hjulsbro IK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2024.

Hilsener til Ekängens IF