Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2022. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

IBF Linköping PRE

Anmälningsnr: 2001
Kontaktperson: Sjönell Sjönell Logga in
Primär tröjfärg: Blå
Ledare: Jonas Sjönell
Marcus Liwell
IBF Linköping var en av 26 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med ett lag i Pojkar Röd E (2010).

Förutom IBF Linköping spelade också 5 andra lag i Pojkar Röd E (2010). De var uppdelade i 2 olika grupper, varav IBF Linköping började i Grupp B tillsammans med FBC Kalmarsund Ungdom och KFUM Jönköping.

IBF Linköping deltog även i Pojkar Röd F (2009-2010) under Föreningspizzan Cup 2021. Då tog de sig till 1/4 Final i Slutspel B, men förlorade den mot Linköping IBK Ungdom 09:90 Vit med 1-13.

IBF Linköping kommer från Linköping som ligger ungefär 260 km från , där Föreningspizzan Cup spelas. Från området kring Linköping kommer också 7 andra klubbar (Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Ledberg Innebandy, Bergs IK, Ekängens IF, Vidingsjö Moif och Solfjäderstaden IBK) som kommer att delta i Föreningspizzan Cup 2022.

Hälsningar till IBF Linköping