Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Ledberg Innebandy PRE

Påmeldingsnr: 2018
Kontaktperson: Emil Selse Logg inn
Primær draktfarge: Grønn
Sekundær draktfarge: Svart
Leder: Emil Selse
Marcus Goffe
Daniel Eliasson
Ledberg Innebandy var en av 26 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2022. De deltok med et lag i Pojkar Röd E (2010).

Foruten Ledberg Innebandy spilte också 5 andre lag i Pojkar Röd E (2010). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Ledberg Innebandy begynte i Pulje A sammen med Bergs IK og Vallentuna IBK Röd.

Ledberg Innebandy kommer fra Linköping som ligger omtrent 260 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Linköping kommer også 7 andre klubber (IBF Linköping, Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Bergs IK, Ekängens IF, Vidingsjö Moif og Solfjäderstaden IBK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2022.

4 kamper spilt

Hilsener til Ledberg Innebandy