Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Ledberg Innebandy PRE

Tilmeldingsnummer: 2018
Kontakt person: Emil Selse Log in
Hjemmebane trøje: Grøn
Udebane trøje: Sort
Leder: Emil Selse
Marcus Goffe
Daniel Eliasson
Ledberg Innebandy var en af 26 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med et hold i Pojkar Röd E (2010).

Foruden Ledberg Innebandy spillede også 5 andre hold i Pojkar Röd E (2010). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Ledberg Innebandy begyndte i Pulje A sammen med Bergs IK og Vallentuna IBK Röd.

Ledberg Innebandy kommer fra Linköping, som ligger ca 260 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Linköping kommer også 7 andre klubber (IBF Linköping, Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Bergs IK, Ekängens IF, Vidingsjö Moif og Solfjäderstaden IBK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2022.

Skriv en besked til Ledberg Innebandy