Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

KFUM Jönköping PRE

Påmeldingsnr: 2017
Kontaktperson: Pär Alderhammar Logg inn
Primær draktfarge: Rød
Leder: Pär Alderhammar
Magnus Karlström
Mats Hafström
Magnus Lindholm
2. flest scorede mål per kamp blant alle lag (6.5 stk)
Flest scorede mål blant alle lag (26 stk)
KFUM Jönköping var en av 26 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2022. De deltok med et lag i Pojkar Röd E (2010).

Foruten KFUM Jönköping spilte också 5 andre lag i Pojkar Röd E (2010). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav KFUM Jönköping begynte i Pulje B sammen med IBF Linköping og FBC Kalmarsund Ungdom.

KFUM Jönköping deltog også i Pojkar Röd F (2009-2010) under Föreningspizzan Cup 2021. Da tok de seg til Semifinale i Slutspel A, men tapte den mot FBC Kalmarsund Ungdom -09 med 1-2.

KFUM Jönköping kommer fra  Jönköping som ligger omtrent 360 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Utover KFUM Jönköping, kommer også klubben Gränna AIS fra området omkring  Jönköping.

4 kamper spilt

Hilsener til KFUM Jönköping