Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2022. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

KFUM Jönköping PRE

Tilmeldingsnummer: 2017
Kontakt person: Pär Alderhammar Log in
Hjemmebane trøje: Rød
Leder: Pär Alderhammar
Magnus Karlström
Mats Hafström
Magnus Lindholm
2:nd highest average goal count per game among all teams (6.5)
Highest goal count among all the teams (26)
KFUM Jönköping var en af 26 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med et hold i Pojkar Röd E (2010).

Foruden KFUM Jönköping spillede også 5 andre hold i Pojkar Röd E (2010). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf KFUM Jönköping begyndte i Pulje B sammen med IBF Linköping og FBC Kalmarsund Ungdom.

KFUM Jönköping deltog også iPojkar Röd F (2009-2010) under Föreningspizzan Cup 2021. De kom til Semifinal i Slutspel A, men tabte den mod FBC Kalmarsund Ungdom -09 med 1-2.

KFUM Jönköping kommer fra  Jönköping, som ligger ca 360 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Udover KFUM Jönköping, kommer også klubben Gränna AIS fra området omkring  Jönköping.

Skriv en besked til KFUM Jönköping