Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

IBF Linköping PRF

Påmeldingsnr: 2006
Kontaktperson: Sofie Sjönell Logg inn
Primær draktfarge: Blå
Leder: Jonas Sjönell
Sofie Sjönell
Tobias Lundströn
Magnus Antonsson
IBF Linköping var en av 27 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2021. De deltok med et lag i Pojkar Röd F (2009-2010).

Foruten IBF Linköping spilte också 9 andre lag i Pojkar Röd F (2009-2010). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav IBF Linköping begynte i Pulje A sammen med Linköping IBK Ungdom 09:92, FBC Kalmarsund Ungdom -09, Ledberg Vit og Linköping IBK Ungdom 09:90 Svart.

IBF Linköping tok seg videre til Slutspel B etter å ha havnet på 5:e plass i Pulje A. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Linköping IBK Ungdom 09:90 Vit med 1-13. I finalen slo Linköping IBK Ungdom P09:93 Linköping IBK Ungdom 09:90 Vit og vant dermed hele Slutspel B i Pojkar Röd F (2009-2010).

IBF Linköping kommer fra Linköping som ligger omtrent 260 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Linköping kommer også seks andre klubber (Ledberg, LIBK, Linköping IBK Ungdom, Linköping IBK Ungdom 07:75, Linköping P12/22 Södra og Bergs IK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2021.

Hilsener til IBF Linköping