Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2020. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

Katrineholms IBK PRB

Anmälningsnr: 2061
Kontaktperson: Andreas Westerdahl
Primär tröjfärg: Vit
Ledare: Christian Hoinard
Niclas Odermatt
Andreas Westerdahl
Sebastian Andersson
Katrineholms IBK var en av 39 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med ett lag i Pojkar Röd B (2005-2006).

Förutom Katrineholms IBK spelade också 7 andra lag i Pojkar Röd B (2005-2006). De var uppdelade i 2 olika grupper, varav Katrineholms IBK började i Grupp A tillsammans med Ledberg innebandy, IBK Kungälv och Linköping IBK Ungdom Utveckling Svart.

Katrineholms IBK tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 2:a plats i Grupp A. Därefter tog de sig till Semifinal, men förlorade den mot Bergs IK med 0-4. I finalen slog Bergs IK Ledberg innebandy och vann därmed hela Slutspel A i Pojkar Röd B (2005-2006).

Katrineholms IBK kommer från Katrineholm som ligger ungefär 190 km från , där Föreningspizzan Cup spelas. Utöver Katrineholms IBK, kommer också klubben Åby IBK Ungdom från området kring Katrineholm.

Hälsningar till Katrineholms IBK