Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2024 her.

Katrineholms IBK PRB

Tilmeldingsnummer: 2061
Kontakt person: Andreas Westerdahl
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Christian Hoinard
Niclas Odermatt
Andreas Westerdahl
Sebastian Andersson
Katrineholms IBK var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruden Katrineholms IBK spillede også 7 andre hold i Pojkar Röd B (2005-2006). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Katrineholms IBK begyndte i Pulje A sammen med Ledberg innebandy, IBK Kungälv og Linköping IBK Ungdom Utveckling Svart.

Katrineholms IBK gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Bergs IK med 0-4. I finalen slog Bergs IK Ledberg innebandy og vandt dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd B (2005-2006).

Katrineholms IBK kommer fra Katrineholm, som ligger ca 74 km fra Linköping, hvor Föreningspizzan Cup spilles. Udover Katrineholms IBK, kommer også klubben Åby IBK Ungdom fra området omkring Katrineholm.

Skriv en besked til Katrineholms IBK