Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Hovslätts IK PRB

Påmeldingsnr: 2003
Kontaktperson: Anders Gezelius
Primær draktfarge: Rød
Leder: Anders Gezelius
Gustav Jarnegren
Hovslätts IK var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruten Hovslätts IK spilte också 7 andre lag i Pojkar Röd B (2005-2006). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Hovslätts IK begynte i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom Utveckling Vit, Bergs IK og Högalids IF.

Hovslätts IK tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje B. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Ledberg innebandy med 1-3. I finalen slo Bergs IK Ledberg innebandy og vant dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd B (2005-2006).

Hovslätts kommer fra Jönköping som ligger omtrent 370 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Utover Hovslätts IK, kommer også klubben KFUM Jönköping fra området omkring Jönköping.

4 kamper spilt

Hilsener til Hovslätts IK