Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2024 her.

Katrineholms IBK PRB

Påmeldingsnr: 2061
Kontaktperson: Andreas Westerdahl
Primær draktfarge: Hvit
Leder: Christian Hoinard
Niclas Odermatt
Andreas Westerdahl
Sebastian Andersson
Katrineholms IBK var en av 39 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2020. De deltok med et lag i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruten Katrineholms IBK spilte också 7 andre lag i Pojkar Röd B (2005-2006). De var delt opp i 2 ulike grupper, hvorav Katrineholms IBK begynte i Pulje A sammen med Ledberg innebandy, IBK Kungälv og Linköping IBK Ungdom Utveckling Svart.

Katrineholms IBK tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Bergs IK med 0-4. I finalen slo Bergs IK Ledberg innebandy og vant dermed hele Slutspel A i Pojkar Röd B (2005-2006).

Katrineholms IBK kommer fra Katrineholm som ligger omtrent 74 km fra Linköping, der Föreningspizzan Cup spilles. Utover Katrineholms IBK, kommer også klubben Åby IBK Ungdom fra området omkring Katrineholm.

4 kamper spilt

Hilsener til Katrineholms IBK