Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Sköndals IK HJ/PRA PRA

Tilmeldingsnummer: 2014
Kontakt person: Anders Wallmarker
Hjemmebane trøje: Blå
Udebane trøje: Rød
Leder: Daniel Bergander
Sonny Perneby
Silver medal! Reached second place in Slutspel A
Sköndals IK var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i HJ/Röd A.

Foruden Sköndals IK spillede også 7 andre hold i HJ/Röd A. De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Sköndals IK PRA begyndte i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom PRA Utveckling Svart, Linköping IBK Ungdom HJ Lag Svart og Hjulsbro IK PRA.

Sköndals IK PRA gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet 2.pladsen i Pulje B. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod Linköping IBK Ungdom HJ Lag Svart med 0-3. Sköndals IK PRA blev altså toer i HJ/PRA Slutspel A under Föreningspizzan Cup 2020.

Sköndals kommer fra Skarpnäck, som ligger ca 99 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Skarpnäck kommer også tre andre klubber (Salems IF, Högalids IF og Silverdals IF), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2020.

5 kampe spillet

Skriv en besked til Sköndals IK