Jemtland Innebandy U PR C/D

Primär tröjfärg: Mörkblå
Ledare: Staffan Norkvist
Krister Westberg
Jemtland Innebandy U är en av 38 klubbar från Sverige som har lag som kommer spela under Föreningspizzan Cup 2024. De kommer delta med ett lag i Pojkar Röd C/D (2010-2011).

Förutom Jemtland Innebandy U kommer också 8 andra lag spela i Pojkar Röd C/D (2010-2011). De är uppdelade i 2 olika grupper, varav Jemtland Innebandy U börjar i Grupp A tillsammans med CL98, Värnamo IK och Skälby/Tillberga Västerås.

Jemtland Innebandy U deltog även i Pojkar Röd D (2010) under Föreningspizzan Cup 2023. Då hamnade de på andra plats i Slutspel A efter att de förlorat finalen mot Huddinge IBS 2 med 2-7.

Jemtland Innebandy U kommer från Östersund som ligger ungefär 530 km från Linköping, där Föreningspizzan Cup spelas.

Hälsningar till Jemtland Innebandy U