FBI Tullinge Ungdomsklubb PR C/D

Roger Andersson
Mikael Jansson
Jeremia Köhlin
FBI Tullinge Ungdomsklubb är en av 38 klubbar från Sverige som har lag som kommer spela under Föreningspizzan Cup 2024. De kommer delta med ett lag i Pojkar Röd C/D (2010-2011).

Förutom FBI Tullinge Ungdomsklubb kommer också 8 andra lag spela i Pojkar Röd C/D (2010-2011). De är uppdelade i 2 olika grupper, varav FBI Tullinge Ungdomsklubb börjar i Grupp B tillsammans med Hultsberg Innebandyklubb, FBC Kalmarsund, Fagerhult Habo IB och Linköping IBK Ungdom P10-11.

FBI Tullinge kommer från Tullinge som ligger ungefär 160 km från Linköping, där Föreningspizzan Cup spelas. Från området kring Tullinge kommer också tre andra klubbar (Huddinge IBS, Vallentuna Ungdom IBK och Kungsängens if) som kommer att delta i Föreningspizzan Cup 2024.

Hälsningar till FBI Tullinge Ungdomsklubb