FBI Tullinge Ungdomsklubb PR C/D

Roger Andersson
Mikael Jansson
Jeremia Köhlin
FBI Tullinge Ungdomsklubb er en av 38 klubber fra Sverige som har lag som spiller i Föreningspizzan Cup 2024. De deltar med et lag i Pojkar Röd C/D (2010-2011).

Foruten FBI Tullinge Ungdomsklubb spiller også 8 andre lag i Pojkar Röd C/D (2010-2011). De er delt opp i 2 ulike grupper, hvorav FBI Tullinge Ungdomsklubb begynner i Pulje B sammen med Hultsberg Innebandyklubb, FBC Kalmarsund, Fagerhult Habo IB og Linköping IBK Ungdom P10-11.

FBI Tullinge kommer fra Tullinge som ligger omtrent 160 km fra Linköping, der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring Tullinge kommer også tre andre klubber (Huddinge IBS, Vallentuna Ungdom IBK og Kungsängens if) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2024.

Hilsener til FBI Tullinge Ungdomsklubb