Jönköpings IK Utveckling HJ/Röd A

Hjemmebane trøje: Rød
Udebane trøje: Hvid
Leder: Björn Blomqvist
Jönköpings IK Utveckling er en af 38 klubber fra Sverige, som har hold, der skal spille under Föreningspizzan Cup 2024. De skal deltage med et hold i Herrjunior/Röd A.

Foruden Jönköpings IK Utveckling skal også 7 andre hold spille i Herrjunior/Röd A. De er inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Jönköpings IK Utveckling begynder i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom U16, Linköping IBK Ungdom P08:88 og Skälby/Tillberga Västerås.

Jönköpings Utveckling kommer fra Jönköping, som ligger ca 110 km fra Linköping, hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Jönköping kommer også tre andre klubber (Fagerhult Habo IB, KFUM Jönköping og Månsarp IBK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2024.

Skriv en besked til Jönköpings IK Utveckling