Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2023. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2024 her.

FBC Kalmarsund Ungdom

Medals 2023:
(Slutspel A)
0
2024: 1 2021: 1
1
FBC Kalmarsund Ungdom var en av 28 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2023. De deltok med to lag i Pojkar Blå A (2012) respektive Pojkar Röd C (2009). Da tok laget seg i Pojkar Röd C (2009) til Finaleen i Slutspel A mot FBI Tullinge Ungdomsklubb og vant den med 5-0.

FBC Kalmarsund Ungdom har dessuten spilt i Föreningspizzan Cup tidligere. Under Föreningspizzan Cup 2022 hadde FBC Kalmarsund Ungdom tre lag som spilte i Pojkar Blå A (2011) respektive Pojkar Röd E (2010). Da tok laget seg i Pojkar Röd E (2010) til Semifinaleen i Slutspel A mot Vallentuna IBK Röd og vant den med 4-2.

FBC Kalmarsund Ungdom kommer fra Färjestaden som ligger omtrent 200 km fra Linköping, der Föreningspizzan Cup spilles. Utover FBC Kalmarsund Ungdom, kommer også klubben FBC kalmarsund ungdom p13 fra området omkring Färjestaden.

Hilsener til FBC Kalmarsund Ungdom