Dette er resultater fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de siste resultatene fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Hässelby SK IBK

Hässelby SK IBK var en av 27 klubber fra Sverige som hadde lag som spilte under Föreningspizzan Cup 2021. De deltok med to lag i Pojkar Röd A/B. To lag tok seg til i Gruppspel; Pojkar Röd A/B 1 tapte mot Linköping IBK Ungdommed 0-5 vant over team_simple med match.home.goals-match.away.goals og Pojkar Röd A/B 2 tapte mot Katrineholms Ibfmed 0-5 vant over team_simple med match.home.goals-match.away.goals.

Hässelby SK IBK kommer fra HÄSSELBY som ligger omtrent 95 km fra , der Föreningspizzan Cup spilles. Fra område omkring HÄSSELBY kommer også tre andre klubber (Vallentuna Ungdom IBK, Vallentuna IBK og Väsby AIK) som kommer til å delta i Föreningspizzan Cup 2021.

6 kamper spilt

Hilsener til Hässelby SK IBK