Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2021. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Vallentuna Ungdom IBK PRE ibk

Tilmeldingsnummer: 2002
Kontakt person: Mikael Guilotte Log in
Hjemmebane trøje: Sort
Leder: Mikael Guilotte
Henrik Einarsson
Olof Larsson
Roger Sundin
Johan Wanngård
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
3:rd highest goal count among the teams in PRE (31)
Vallentuna Ungdom IBK var en af 27 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2021. De deltog med et hold i Pojkar Röd E (2008-2009).

Foruden Vallentuna Ungdom IBK spillede også 5 andre hold i Pojkar Röd E (2008-2009).

Vallentuna Ungdom IBK ibk gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 2.pladsen i Pulje A. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Linköping IBK Ungdom 08:86 med 2-1 i finalen. Vallentuna Ungdom IBK ibk vandt altså Slutspel A i Pojkar Röd E (2008-2009) under Föreningspizzan Cup 2021.

Vallentuna Ungdom IBK kommer fra Vallentuna, som ligger ca 72 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Vallentuna kommer også tre andre klubber (Hässelby SK IBK, Vallentuna IBK og Väsby AIK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2021.

Skriv en besked til Vallentuna Ungdom IBK