Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2020. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

Svinstadsjöns IF PRD

Anmälningsnr: 2029
Kontaktperson: Kristian Petersson
Primär tröjfärg: Grön
Ledare: Kenneth Kågemyr
Kristian Petersson
Jimmy Ahlwin
Christer Eriksson
Svinstadsjöns IF var en av 39 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med ett lag i Pojkar Röd D (2007).

Förutom Svinstadsjöns IF spelade också 5 andra lag i Pojkar Röd D (2007). De var uppdelade i 2 olika grupper, varav Svinstadsjöns IF började i Grupp B tillsammans med Kumla IBK vit och IBK Bergum.

Svinstadsjöns kommer från Linköping som ligger ungefär 260 km från , där Föreningspizzan Cup spelas. Från området kring Linköping kommer också 8 andra klubbar (Linköping P12/22 Södra, Linköping IBK Ungdom, Ledberg IBF, Ledberg innebandy, Hjulsbro IK, Ekängens IF, Bergs IK och LIBK) som kommer att delta i Föreningspizzan Cup 2020.

Hälsningar till Svinstadsjöns IF