Dette er resultatet fra Föreningspizzan Cup 2020. Se de seneste resultater fra Föreningspizzan Cup 2023 her.

Bergs IK PRB

Tilmeldingsnummer: 2034
Kontakt person: Navid Khan
Hjemmebane trøje: Gul
Udebane trøje: Sort
Leder: Navid Khan
Thomas Gotenstam
Magnus Nilsson
Anton Fritzsche
Elias Lundblad
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
Highest goal count per game among the teams in PRB (4.6)
Highest goal count among the teams in PRB (23)
Bergs IK var en af 39 klubber fra Sverige, som havde hold, der spillede under Föreningspizzan Cup 2020. De deltog med et hold i Pojkar Röd B (2005-2006).

Foruden Bergs IK spillede også 7 andre hold i Pojkar Röd B (2005-2006). De var inddelt i 2 forskellige puljer, hvoraf Bergs IK begyndte i Pulje B sammen med Linköping IBK Ungdom Utveckling Vit, Högalids IF og Hovslätts IK.

Bergs IK gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 1.pladsen i Pulje B. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Ledberg innebandy med 3-0 i finalen. Bergs IK vandt altså Slutspel A i Pojkar Röd B (2005-2006) under Föreningspizzan Cup 2020.

Bergs kommer fra Ljungsbro, som ligger ca 250 km fra , hvor Föreningspizzan Cup spilles. Fra området omkring Ljungsbro kommer også 8 andre klubber (Linköping P12/22 Södra, Linköping IBK Ungdom, Ledberg IBF, Ledberg innebandy, Svinstadsjöns IF, Hjulsbro IK, Ekängens IF og LIBK), som skal deltage i Föreningspizzan Cup 2020.

5 kampe spillet

Skriv en besked til Bergs IK