Detta är resultaten från Föreningspizzan Cup 2022. Se de senaste resultaten från Föreningspizzan Cup 2023 här.

Solfjäderstaden IBK FRB

Anmälningsnr: 2038
Kontaktperson: Martin Malte Peterson Logga in
Primär tröjfärg: Svart
Sekundär tröjfärg: Vit
Ledare: Martin Malte Peterson
Tobias Hansson Edoff
2:a flest gjorda mål per match bland lagen i FRB (2.8 st)
2:a flest gjorda mål bland lagen i FRB (14 st)
Solfjäderstaden IBK var en av 26 klubbar från Sverige som hade lag som spelade under Föreningspizzan Cup 2022. De deltog med ett lag i Flickor Röd B (2007-2008).

Förutom Solfjäderstaden IBK spelade också 5 andra lag i Flickor Röd B (2007-2008). De var uppdelade i 2 olika grupper, varav Solfjäderstaden IBK började i Grupp A tillsammans med Trosa Edanö IBF 1 och Linköping IBK Ungdom Libk.

Solfjäderstaden IBK kommer från Motala som ligger ungefär 270 km från , där Föreningspizzan Cup spelas. Från området kring Motala kommer också 7 andra klubbar (IBF Linköping, Linköpings IBS, Linköping IBK Ungdom, Ledberg Innebandy, Bergs IK, Ekängens IF och Vidingsjö Moif) som kommer att delta i Föreningspizzan Cup 2022.

Hälsningar till Solfjäderstaden IBK