You are viewing the results for Föreningspizzan Cup 2020. View the current results for Föreningspizzan Cup 2023 here.

Linköping P12/22 Södra PBD/GA PGA

Registration number: 2059
Registrator: Tommy Kjellander
Primary shirt color: Black
Leader: Andreas Klerestig
Greger Lundmark
Marko Adell
Erik Sandberg
Tommy Kjellander
Cecilia Lindberg
Sarah Wallberg
Christian Dahlström
Marie Karlsson
Linköping P12/22 Södra was one of 39 clubs from Sweden that had teams playing during Föreningspizzan Cup 2020. They participated with one team in Pojkar Blå D/Grön A.

In addition to Linköping P12/22 Södra, 6 other teams played in Pojkar Blå D/Grön A.

Linköping P12/22 Södra comes from Linköping which lies approximately 260 km from , where Föreningspizzan Cup takes place. The area around Linköping does also provide 8 additional clubs participating during Föreningspizzan Cup 2020 (Linköping IBK Ungdom, Ledberg IBF, Ledberg innebandy, Svinstadsjöns IF, Hjulsbro IK, Ekängens IF, Bergs IK and LIBK).

Write a message to Linköping P12/22 Södra